2013年9月17日 星期二

八號風球下陸上行舟

文章日期:07/24/2012 09:16 pm
2012年 7月 24日    (二)    颱風 " 韋森特 "

今早醒來, 聽到收音機宣佈颱風 " 韋森特 " 已改掛為八號風球,
將會在十時左右改掛三號, 聽聞後, 盤算早些出門, 一來"亞齊"可以多些時間餵貓,
二來我又有時間可以到茶餐廳吃早餐.

所以約九時開車出外, 但當時正在下傾盆大雨,
心諗落大雨對我來講無有怕吖! 照開車出去, 點知一出屋邨大閘無耐,
在回旋處見山上雨水, 夾雜沙泥及樹葉從上沖下阻塞去水渠, 導致回旋處一段成為澤國.

當我慢慢向前駛時, 已見三輛車及警車停在路旁, 即時第一個念頭, 唔怕,
雖然我唔高, 但我架車夠高呀! 可以駛過去o既, 就咁用慢速慢慢駛過去,
當駛進水時, 車頭好似架船仔咁, 將水分成兩道水流, 大有陸上行舟咁感覺,
點知行到一半時, 啲水有成大半個轆咁深, 再行多一陣, 終於在水遭殃, 拋錨死火.

無語問蒼天, 條路係自己揀o既, 要接受事實, 不怨天不尤人,
正所謂, 菩薩畏因, 眾生畏果, 要明因釋果, 先至可以解除煩惱.

Call 拖車, 勾返車房維修, 車房師傅話, 俾水浸唔爆偈萛你好彩,
下次唔好再衝水啦! 否則成架車要報廢, 不幸中之大幸,  晚上七時取車走.


青龍頭


四條茂利, 一齊跪低. 陸上行舟? 死未!

沒有留言:

張貼留言